Szolgáltatásaink
Cégünk sokéves tapasztalatára, elhivatott munkatársaira és megbízható partnereire támaszkodva az alábbiakban részletezett ügyfélszolgálati, call center és telemarketing szolgáltatásokkal tud hozzájárulni az Ön vállalkozása sikerességéhez.
Informatikai partnerünkkel együttműködve, az alábbi tevékenységeket tudjuk biztosítani:
• Nem fogadott hívások megjelenítése, visszahívások kezelése
• Teljes körű, akár óránkénti bontásban statisztika a hívásokról, elérési arányokról
• Hangrögzítés, IVR menü, hanganyagok tárolása igényeknek megfelelően
• Rugalmasan bővíthető mellékek száma,
• Részletes telefonhívási napló (CDR)
• Zenés hívásvárakoztató (Queue)
• Egyszerű, könnyen kezelhető, grafikus felület
• Kimenő, bejövő call center funkciók
• Telesales, telemarketing kampányok kezelése
• Professzionális ügyfélszolgálat, online ügyfél elégedettség mérése
• Folyamatalapú adatfelvétel (behajtás, követeléskezelés)
• Több csatornás kommunikáció egy rendszerben
• Online kutatások, kérdőívek, belső vállalati felmérések
• Időpontszervezés naptár funkciókkal külső munkatársak részére (webes eléréssel)
• adatbiztonság
Kapcsolati hálók
Mobil telefon
Vezetékes Telefon
Chat
SMS